Az ár tartalmazza a 27%-os ÁFÁ-t és a regisztrációs adó összegét.
A szépség, a kifinomultság és a céltudatos hozzáállás, valamint a Speed Triple sportteljesítmény és kezelhetőség csúcspontja.
SPECIFICATION
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alapár | |
Alapár | Alapár 7 355 000,00 Ft |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
Lökettérfogat | 1160 cm3 |
Furat | 90,0 mm |
Löket | 60,8 mm |
Sűrítés | 13.2:1 |
Maximális teljesítmény EC | 180 LE / 177.6 lóerő (132.4 kW) @ 10,750 fordulat/perc fordulatszámon |
Maximális nyomaték EC | 125 Nm @ 9,000 fordulat/percnél |
Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer alacsony with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer |
Végáttétel | X-ring chain |
Tengelykapcsoló | Wet, multi-plate, slip |
Sebességváltó | 6 speed |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alváz | |
Váz | Aluminium twin spar frame, bolt-on aluminium rear subframe |
Lengőkar | Aluminium, single-sided |
Első kerék | Cast aluminium, 17 x 3.5 in |
Hátsó kerék | Cast aluminium, 17 x 6.0 in |
Első gumiabroncs | 120/70 ZR 17 (58W) |
Hátsó gumiabroncs | 190/55 ZR 17 (75W) |
Első felfüggesztés | Öhlins 43mm fully adjustable USD forks, 120mm travel. Öhlins S-EC 2.0 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Hátsó felfüggesztés | Öhlins monoshock RSU with linkage, 120mm rear wheel travel. Öhlins S-EC 2.0 OBTi system electronic compression / rebound damping |
Első fékek | Twin 320mm floating discs. Brembo Stylema monobloc calipers, OC-ABS, radial master cylinder with separate reservoir, span |
Hátsó fékek | Single 220mm disc. Brembo twin piston caliper, OC-ABS. Rear master cylinder with separate reservoir |
Műszer kijelzője és funkciói | Full-colour 5" TFT instruments |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 758 mm |
Magasság tükör nélkül | 1120 mm |
Ülésmagasság | 830 mm |
Tengelytáv | 1439 mm |
Dőlésszög | 23.9 º |
Nyomtáv | 104.7 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 15.5 L |
Nedves tömeg | 199 kg |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
Üzemanyag-fogyasztás | 6.3 litres / 100 km |
CO2 adatok | 144 g/km "EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results." g/km |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Szerviz | |
Szervizintervallum | 10,000 miles (16,000 km) /12 months service interval, whichever comes first |
TELJES 360 FOKOS BETEKINTÉS
PÁLYÁRA KÉSZÜLT TECHNOLÓGIA
A Triumph Shift Assist fel-le gyorsváltó és a legújabb generációs első kerékemelés-vezérlés simább és gyorsabb haladást tesz lehetővé mind közúton, mind a legigényesebb versenypályákon.
VEZETÉST JAVÍTÓ TECHNOLÓGIA
Az alapfelszereltséghez tartozó, teljes LED-es világítási rendszer növeli a láthatóságot, a teljes kulcsnélküli rendszer fokozza a motoros élményét, a teljesen állítható sebességtartó automatika pedig nagyszerű hosszú távú utazási kényelmet biztosít.
PRÉMIUM SZÉNSZÁLAS RÉSZLETEK
A lenyűgöző, könnyű szénszálas alkatrészek, a finoman munkált első sárvédőtől a formázott oldalpanelekig, kényeztető, kifinomult és kézműves megjelenést kölcsönöznek az RR-nek.
SZÍNES TFT MŰSZEREK
Teljeses színes, felhasználó által konfigurálható, 5-os TFT műszerek Bluetooth telefon- és GoPro-kapcsolattal, turn-by-turn navigációval és köridőmérővel, amelyek mindegyike könnyen elérhető az intuitív kapcsolókockákon keresztül.
Kiemelkedő teljesítményű 1160 köbcentiméteres TRIPLA MOTOR
A Moto2™ versenyprogram eredményeit felhasználva kifejlesztett, alacsony tehetetlenségi nyomatékú hármas motorja izmos 125 Nm nyomatékot termel, és pillanatok alatt 180 lóerős csúcsteljesítményt produkál.
ÖHLINS FÉLIG AKTÍV FELFÜGGESZTÉS
Egész egyszerűen az Öhlins legkifinomultabb felfüggesztése - a Smart EC 2.0 elektronikusan állítható, félig aktív felfüggesztés csúcsmodellje, amely minden körülmények között kiváló kezelhetőséget biztosít.
TELJES MÉRTÉKBEN ELKÖTELEZETT ÉS BEVÁLLALÓS ERGONÓMIA
Az RS-hez képest 135 mm-rel alacsonyabb és 50 mm-rel előrébb lévő kormánypozícióval, valamint a lábtartó testre szabott pozíciójával az RR minden eddiginél koncentráltabb vezetést biztosít, anélkül, hogy a kényelem rovására menne.
FORMÁZOTT BURKOLAT ÉS EGYETLEN FÉNYSZÓRÓ
Az elegáns cockpit burkolat kialakítása a jellegzetes, egyetlen kerek DRL fényszóróval, valamint az egyedi, felcsíptethető kormánnyal kombinálva az RR-t azonnal felismerhetővé teszi, mint a valaha volt legkoncentráltabb Speed Triple-t.
PÁLYA-SPECIFIKUS PIRELLI GUMIABRONCSOK
A Pirelli Diablo Supercorsa V3 gumiabroncsok kivételes reakcióra, kezelhetőségre és tapadásra tervezett profiljukkal nagy teljesítményt nyújtanak az úton és a versenypályán egyaránt.
OPTIMALIZÁLT KANYARODÁSI ABS ÉS KIPÖRGÉSGÁTLÓ
A városból menekülve vagy a pályán hasítva, az RR fejlett IMU-vezérlésű, kapcsolható Optimalizált kanyarstabilizáló ABS és kipörgésgátló rendszerei minden helyzetben bizalmat ébresztenek.
PRECÍZ BREMBO FÉKEZÉS
A prémium kategóriás Brembo fékrendszer többszörösen állítható fékkarral, két Stylema® radiális monoblokk féknyergekkel és könnyű, 320 mm-es féktárcsákkal precíz és biztos fékerőt biztosít.
ÖT VEZETÉSI MÓD
Az eső, az országúti, a sport, a pálya és a Motoros által konfigurálható üzemmódok ideális gázreakciót, valamint a vezetési körülményeknek megfelelő optimális ABS- és kipörgésgátló-beállításokat biztosítanak.