BONNEVILLE SPEEDMASTER
Vehicle shown may vary visually by market and may differ from vehicles manufactured and delivered. Availability may vary by market, please see your local dealer for details.
A Speedmaster autentikus brit custom stílusával, érzékeny 1200 köbcentiméteres motorjával és nyugodt vezetési pozíciójával gyönyörűen kifinomult és nyugodt cruiser-járgányt kínál.
SPECIFIKÁCIÓK
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Alapár | |
| Alapár | Alapár 5 853 000,00 Ft |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Motor és sebességváltó | |
| Típus | Folyadékhűtéses, 8 szelepes, SOHC, 270°-os forgattyúszögű párhuzamos ikermotor. |
| Lökettérfogat | 1200 cm3 |
| Furat | 97.6 mm |
| Löket | 80 mm |
| Sűrítés | 10.0:1 |
| Maximális teljesítmény EC | 78 LE / 76,9 lóerő (57,5 kW) 6100 fordulat/perc fordulatszámon |
| Maximális nyomaték EC | 106 Nm @ 4000 fordulat/perc |
| Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés |
| Kipufogó | Krómozott rozsdamentes acélból készült, 2-ből 2-ből álló, dupla héjú kipufogórendszer krómozott rozsdamentes hangtompítókkal |
| Végáttétel | Lánc |
| Tengelykapcsoló | Nedves, többtárcsás nyomatéksegítő tengelykapcsoló |
| Sebességváltó | 6 sebességes |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Alváz | |
| Váz | Acélcsöves, kettős bölcsős váz |
| Lengőkar | Kétoldalas gyártás |
| Első kerék | Drót 32 küllős, 16 x 2,5 |
| Hátsó kerék | Drót 32 küllős, 16 x 3.5 |
| Első gumiabroncs | MT 90 B16 |
| Hátsó gumiabroncs | 150/80 R16 |
| Első felfüggesztés | Ø 47 mm-es Showa patronvilla |
| Hátsó felfüggesztés | Mono lengéscsillapító RSU összeköttetéssel és előfeszítés állítással |
| Első fékek | iker Ø310 mm-es tárcsa, Brembo 2 dugattyús csúszó axiális féknyergek, ABS |
| Hátsó fékek | Egyetlen Ø255 mm-es tárcsa, Nissin egydugattyús csúszó axiális féknyereg, ABS |
| Műszer kijelzője és funkciói | Analóg sebességmérő LCD multifunkciós kijelzővel |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Méretek és tömegek | |
| Kormány szélesség | 910 mm |
| Magasság tükör nélkül | 1055 mm |
| Ülésmagasság | 705 mm |
| Tengelytáv | 1500 mm |
| Dőlésszög | 25.3 º |
| Nyomtáv | 91.4 mm |
| Üzemanyag-kapacitás | 12 L |
| Nedves tömeg | 263 kg |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Üzemanyag-fogyasztás | |
| Üzemanyag-fogyasztás | 60,9 mpg (4,5 l/100km) mpg |
| CO2 adatok | 105 g/km Az EURO 5+ CO2-kibocsátási és üzemanyag-fogyasztási adatokat a 168/2013/EK rendelet szerint mértük. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket. g/km comparative purposes only. They may not reflect real driving results. g/km |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Szerviz | |
| Szervizintervallum | 10.000 mérföld/16.000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb. |
TELJES 360 FOKOS BETEKINTÉS
FRISSÍTETT, NAGY NYOMATÉKÚ MOTOR
Az 1200 köbcentiméteres, párhuzamos ikermotor sima, lineáris teljesítményleadással és karizmatikus, 270°-os gyújtásintervallummal gondoskodik a könnyed gyorsulásról. Most könnyebb, érzékenyebb és megfelel az Euro 5 szabványnak.
JELLEGZETES HANG
Az innovatív dupla légtartályos elrendezés és az egyedi, dupla héjú, fényes krómozott kipufogórendszer biztosítja a Speedmaster gazdag, mély és jellegzetes hangzását, valamint szépen elrejti a katalizátort a motor alatt.
IKONIKUS EGYÉNI STÍLUS
A hátracsapott beach rudak, az elülső lábvezérlők, a 16 colos drót küllős kerekek, valamint a prémium kivitel és részletek a Speedmaster védjegyévé teszik a klasszikus brit custom hozzáállást és a kiváló, laza stílust.
BŐVÍTETT ÜLŐHELY
A sokoldalú és cserélhető ikerülés-összeállítás most még kényelmesebb, mély habszivacsból készült, formázott szerkezettel és külön ágyéktámasszal rendelkezik a vezetőüléshez, valamint 11 mm vastagabb habszivaccsal az anyósüléshez.
JOBB VEZETHETŐSÉG ÉS KEZELHETŐSÉG
A Speedmaster kiváló manőverezőképessége, kényelme és irányíthatósága tovább javult a nagyobb átmérőjű, 47 mm-es Showa villáknak köszönhetően.
MAGAS SPECIFIKÁCIÓJÚ FÉKEK
A 310 mm-es dupla féktárcsák és a Brembo 2 dugattyús féknyergek elöl, egy Nissin féknyereg hátul, valamint az alapfelszereltséghez tartozó nagy teljesítményű ABS kiváló fékerőt biztosítanak a motoros számára.
VERSENYZŐKÖZPONTÚ TECHNOLÓGIA
A gyönyörűen integrált technológia magában foglalja a ride by wire gázpedált, a Road és Rain menetmódokat, a kapcsolható kipörgésgátlót, az ABS-t, a teljes LED-világítást DRL fényszóróval*, a sebességtartó automatikát és az indításgátlót. *Ahol a helyi jogszabályok lehetővé teszik
TOVÁBBFEJLESZTETT MULTIFUNKCIÓS ÓRA
A funkciógazdag Speedmaster műszeregységet egy intuitív, kormányra szerelt görgetőgomb vezérli, és mostantól a számlapot és a lünettát prémium Bonneville márkajelzéssel látja el.
A SIGNATURE SPEEDMASTER TULAJDONSÁGAI
A Speedmaster ikonikus stílusát autentikus részletek erősítik: minimális karosszéria, egy 12 literes Bonneville-tartály, a motorháztető fényszóró részletei és a jellegzetes, kemény faros "ketrec" lengőkar.
SZEMÉLYRE SZABHATÓ
79 eredeti Triumph tartozék és 3 stílusos színválaszték lehetővé teszi, hogy még több stílust és képességet adjon Speedmasterének, beleértve a csomagok széles választékát a még nagyobb túraképesség érdekében.
EGY JÓ OK A MOTOROZÁSRA
A Bonneville Speedmaster összes részlete és a motorosok véleménye.
|
Jellemzők
|
|
|---|---|
| Motor | 1200 köbcentiméteres "High Torque" párhuzamos ikermotor 270°-os gyújtási intervallummal. |
| Tengelykapcsoló | Nyomaték asszisztens kuplung |
| Kipörgésgátló | Ride-by-wire gázkar kapcsolható kipörgésgátlóval |
| Utazási módok | 2 vezetési mód (út és eső) |
| Felfüggesztés | 47 mm-es Showa cartridge villa, előfeszítés állítható rejtett monoshock RSU-val |
| Fékek | Iker Brembo első féknyergek és Nissin hátsó féknyereg, ABS-szel |
| Kerekek és gumiabroncsok | 16"-os, 32 küllős drótkerekek Avon Cobra abroncsokkals |
| Műszerek |
Egyszámlapos analóg sebességmérő többfunkciós LCD kijelzővel |
| Világítás | Teljesen LED-es világítás, nappali menetfénnyel (DRL) - Piac-specifikus. |
| Sebességtartó automatika | Sebességtartó automatika egygombos működtetéssel |
| Indításgátló | Kulcsba épített indításgátló transzponder |
| Üzemanyagtartály | 12 literes üzemanyagtartály |
| Üléspozíciók | Hátrasimított rudak és előretolt lábvezérlők |
| Ülések | 705 mm-es ülésmagasság, egy- és kétüléses ülésbeállítással kapcsolható |
| Szerviz | 10 000 mérföld (16 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
|
Jellemzők
|
|
|---|---|
| Motor | 1200 köbcentiméteres "High Torque" párhuzamos ikermotor 270°-os gyújtási intervallummal. |
| Tengelykapcsoló | Nyomaték asszisztens kuplung |
| Kipörgésgátló | Ride-by-wire gázkar kapcsolható kipörgésgátlóval |
| Utazási módok | 2 vezetési mód (út és eső) |
| Felfüggesztés | 47 mm-es Showa cartridge villa, előfeszítés állítható rejtett monoshock RSU-val |
| Fékek | Iker Brembo első féknyergek és Nissin hátsó féknyereg, ABS-szel |
| Kerekek és gumiabroncsok | 16"-os, 32 küllős drótkerekek Avon Cobra abroncsokkals |
| Műszerek |
Egyszámlapos analóg sebességmérő többfunkciós LCD kijelzővel |
| Világítás | Teljesen LED-es világítás, nappali menetfénnyel (DRL) - Piac-specifikus. |
| Sebességtartó automatika | Sebességtartó automatika egygombos működtetéssel |
| Indításgátló | Kulcsba épített indításgátló transzponder |
| Üzemanyagtartály | 12 literes üzemanyagtartály |
| Üléspozíciók | Hátrasimított rudak és előretolt lábvezérlők |
| Ülések | 705 mm-es ülésmagasság, egy- és kétüléses ülésbeállítással kapcsolható |
| Szerviz | 10 000 mérföld (16 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |