TIGER 1200 RALLY EXPLORER
A világelső kényelemmel és terepjáró képességekkel rendelkező Rally Explorer csúcsmodell a tökéletes nagy kapacitású kalandmotoros kerékpár.
MŰSZAKI ADATOK
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Alapár | |
| Alapár | Alapár 8 977 000,00 Ft |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Motor és sebességváltó | |
| Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
| Lökettérfogat | 1160 cm3 |
| Furat | 90,0 mm |
| Löket | 60,7 mm |
| Sűrítés | 13.2:1 |
| Maximális teljesítmény EC | 150PS / 148 lóerő (110,4 kW) 9000 fordulat/percnél (100PS eső üzemmódban) |
| Maximális nyomaték EC | 130 Nm @ 7,000 fordulat/perc |
| Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
| Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval. |
| Végáttétel | tengelyhajtás |
| Tengelykapcsoló | Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszásgátlós és segédhajtás |
| Sebességváltó | 6 sebességes |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Alváz | |
| Váz | Acélcsöves váz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Fabrikált, csavarral rögzíthető alumínium hátsó segédváz. |
| Lengőkar | Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral. |
| Első kerék | Keréktárcsák (Tubeless). 21 x 2,15 hüvelyk. |
| Hátsó kerék | Kerekes (tömlő nélküli). 18 x 4.25in. |
| Első gumiabroncs | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
| Hátsó gumiabroncs | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Első felfüggesztés | Showa 49mm-es, félig aktív csillapítású USD villa. 220mm rugóút. |
| Hátsó felfüggesztés | 220 mm tengelytávú Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál. |
| Első fékek | Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal. |
| Hátsó fékek | Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval. |
| Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Méretek és tömegek | |
| Kormány szélesség | 849 mm-es kormány (982 mm-es kormánykerék) mm |
| Magasság tükör nélkül | 1490mm (alacsony szélvédő) / 1547 (magas szélvédő) mm mm |
| Ülésmagasság | 875/895mm állítható mm |
| Tengelytáv | 1560 mm |
| Dőlésszög | 23.7 º |
| Nyomtáv | 112 mm |
| Üzemanyag-kapacitás | 30 L |
| Nedves tömeg | 262kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Üzemanyag-fogyasztás | |
| Üzemanyag-fogyasztás | 5.5 litres / 100 km (51.5 mpg) |
| CO2 adatok | 119 g/km EURO 5+ késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km g/km |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Szerviz | |
| Szervizintervallum | 10 000 mérföld/16 000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb. |
JELLEMZŐK
|
ALVÁZ
|
|
|---|---|
| Kerekek |
Keréktárcsák (Tubeless). 21 x 2,15 hüvelyk, Kerekes (tömlő nélküli). 18 x 4.25in. |
| Üzemanyagtartály | 30 literes üzemanyagtartály |
| Középtámasz | Included |
| Showa félig aktív felfüggesztés | 220 mm-es rugóút Showa félig aktív felfüggesztés mostantól új aktív előfeszítés csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár álló helyzetbe kerül, nagyobb könnyedséget és magabiztosságot nyújtva. |
|
TECHNOLÓGIA
|
|
| Holttérradar | Included |
| Sebességtartó automatika | Included |
| Váltó asszisztens | Triumph váltóasszisztens (fel és le) |
| Dombtartás | Included |
| Utazási módok | 6 |
| Guminyomás-ellenőrző rendszer | Included |
| Adaptív kanyarvilágítás | Included |
| Teljesen LED-es világítás nappali menetfénnyel | Included |
| LED-es segédfények | Included |
| 7 hüvelykes TFT műszerek My Triumph Connectivity System rendszerrel | Included |
| ABS és kipörgésgátló | Included |
|
RIDER COMFORT
|
|
| Védelem | Kézvédők, alumínium olajteknővédő öntött felső résszel, motorvédő rudak, üzemanyagtartály-védő rudak |
| Fűtött markolatok | Included |
| Fűtött ülések a vezető és az utasüléshez | Included |
|
GARANCIA
|
|
| Garancia | 3 év korlátlan kilométer-garancia |
|
ALVÁZ
|
|
|---|---|
| Kerekek |
Keréktárcsák (Tubeless). 21 x 2,15 hüvelyk, Kerekes (tömlő nélküli). 18 x 4.25in. |
| Üzemanyagtartály | 30 literes üzemanyagtartály |
| Középtámasz | Included |
| Showa félig aktív felfüggesztés | 220 mm-es rugóút Showa félig aktív felfüggesztés mostantól új aktív előfeszítés csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár álló helyzetbe kerül, nagyobb könnyedséget és magabiztosságot nyújtva. |
|
TECHNOLÓGIA
|
|
| Holttérradar | Included |
| Sebességtartó automatika | Included |
| Váltó asszisztens | Triumph váltóasszisztens (fel és le) |
| Dombtartás | Included |
| Utazási módok | 6 |
| Guminyomás-ellenőrző rendszer | Included |
| Adaptív kanyarvilágítás | Included |
| Teljesen LED-es világítás nappali menetfénnyel | Included |
| LED-es segédfények | Included |
| 7 hüvelykes TFT műszerek My Triumph Connectivity System rendszerrel | Included |
| ABS és kipörgésgátló | Included |
|
RIDER COMFORT
|
|
| Védelem | Kézvédők, alumínium olajteknővédő öntött felső résszel, motorvédő rudak, üzemanyagtartály-védő rudak |
| Fűtött markolatok | Included |
| Fűtött ülések a vezető és az utasüléshez | Included |
|
GARANCIA
|
|
| Garancia | 3 év korlátlan kilométer-garancia |
FEJLETTEBB ÉS KIFINOMULTABB
2024-re a Tiger 1200 Rally Explorer jelentősen megújult, hogy minden eddiginél fejlettebb és kifinomultabb legyen. Továbbfejlesztett alacsony fordulatszám-szabályozással, fokozott kényelemmel és ergonómiával.
AKTÍV ELŐFESZÍTÉS-CSÖKKENTÉS
A 875-895 mm-es állítható ülésmagasság mellett az aktív előfeszítés-csökkentő funkció megálláskor akár 20 mm-rel is lejjebb engedheti a motort, a motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően.
MOTOR
Akár országúton, akár terepen halad, a megújult T-sík a megnövelt inercia, a jobb egyensúly és az átdolgozott kalibráció révén nagyobb kifinomultságot, valamint jobb alacsony sebességű pontosságot és irányíthatóságot biztosít.
30 LITERES ÜZEMANYAGTARTÁLY
A Rally Explorer 30 literes üzemanyagtartálya 50%-kal nagyobb hatótávolságot biztosít, mint a Rally Pro. A többletsúlyt alacsonyan hordják, hogy megőrizzék a kivételes alacsony sebességű egyensúlyt és a manőverezőképességet.
HOLTTÉRRADAR
A Continental céggel közösen kifejlesztett jelentős biztonsági innováció, a Rally Explorer hátulra szerelt radarral rendelkezik, amely a holttér- és sávváltás-asszisztens funkciókat is biztosítja.
TEREPJÁRÓ KEREKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
A 21"-os első kerék a 220 mm-es rugóúttal rendelkező Showa félig aktív felfüggesztéssel kombinálva teljes kontrollt biztosít a legnehezebb terepen is. A rendszer automatikusan alkalmazkodik a terheléshez és a felülethez a kompromisszumok nélküli kezelés érdekében.
FŰTÖTT VEZETŐÜLÉS ÉS UTASÜLÉSFŰTÉS
A Rally Explorer alapfelszereltségként fűthető vezető- és segédüléssel rendelkezik, amely a hosszú utak során minden időjárási körülmények között biztosítja a kényelmet, többféle hőmérséklet-beállítással, valamint a vezető és a utas független beállításával.
ABRONCSNYOMÁS-ELLENŐRZŐ RENDSZER
A Rally Explorer alapfelszereltségeként a fokozott biztonság és kényelem érdekében a gumiabroncsnyomás-ellenőrző rendszer (TPMS) valós idejű információkat és a motoros nyugalmát biztosítja.
KANYARODÁSI ABS ÉS KIPÖRGÉSGÁTLÓ
A kifinomult IMU által vezérelt, optimalizált kanyarstabilizáló ABS és kipörgésgátló rendszer minden vezetési helyzetben fokozott irányítást biztosít. Mindkettő kikapcsolható a szakértői terepjáráshoz.
PRÉMIUM FÉKEK
A kategóriaelső Brembo Stylema féknyergek Magura főfékhengerrel párosulnak a fejlett fékerő és finomság érdekében. A kapcsolható ABS fokozza a közúti biztonságot és a terepen való irányíthatóságot.
KÉNYELEM ÉS KOMFORT
A Rally Explorer tele technológiával, hogy minden utazás maximális élvezetet nyújtson. A legfontosabb funkciók közé tartozik a fűtött markolatok és ülések, a sebességtartó automatika és az ülés alatti tároló USB-töltőponttal.