SPECIFIKÁCIÓK TIGER 900
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Motor és sebességváltó | |
| Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
| Lökettérfogat | 888 cm3 |
| Furat | 78.0 mm |
| Löket | 61.9 mm |
| Sűrítés | 13.0:1 |
| Maximális teljesítmény EC | 108 LE / 106,5 LE (79.5 kW) @ 9500 fordulat/perc fordulatszámon |
| Maximális nyomaték EC | 90 Nm @ 6850 rpm fordulat/perc |
| Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
| Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, oldalra szerelt rozsdamentes acél hangtompítóval |
| Végáttétel | O-gyűrűs lánc |
| Tengelykapcsoló | Nedves, többlemezes |
| Sebességváltó | 6 sebességes |
| Alváz | |
| Váz | Acélcsöves váz, csavaros segédváz |
| Lengőkar | Kétoldalas, öntött alumíniumötvözet |
| Első kerék | Öntött ötvözet, 19 x 2.5 hüvelyk |
| Hátsó kerék | Öntött ötvözet, 17 x 4.25 hüvelyk |
| Első gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Hátsó gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Első felfüggesztés | Marzocchi 45 mm-es, fejjel lefelé álló villa, manuálisan állítható lengés- és nyomáscsillapítás, 180 mm rugóút |
| Hátsó felfüggesztés | Marzocchi hátsó felfüggesztés, manuálisan állítható előfeszítés és lengéscsillapítás, 170 mm rugóút |
| Első fékek | Iker 320 mm-es úszó féktárcsák, Brembo Stylema 4 dugattyús Monobloc féknyergek. Radiális első főfékhenger, optimalizált kanyarstabilizáló ABS |
| Hátsó fékek | Egyetlen 255 mm-es tárcsa. egydugattyús csúszó féknyereg. Optimalizált kanyarstabilizáló ABS. |
| Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
| Méretek és tömegek | |
| Kormány szélesség | 930 mm |
| Magasság tükör nélkül | 1410 mm low screen position, 1460 mm high screen position mm |
| Ülésmagasság | Adjustable 820 - 840 mm |
| Tengelytáv | 1556 mm |
| Dőlésszög | 24,6 º |
| Nyomtáv | 102,7 mm |
| Üzemanyag-kapacitás | 20 L |
| Nedves tömeg | 222 kg |
| Üzemanyag-fogyasztás | |
| Üzemanyag-fogyasztás | 4,7l/100 km (60.4 mpg) |
| CO2 adatok | EURO 5+ szabvány: 108 g/km A CO2 és az üzemanyag-fogyasztás mérése a 168/2013/EK rendelet szerint történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket. g/km g/km |
| Szerviz | |
| Szervizintervallum | 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Motor és sebességváltó | |
| Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
| Lökettérfogat | 888 cm3 |
| Furat | 78,0 mm |
| Löket | 61,9 mm |
| Sűrítés | 13,0:1 |
| Maximális teljesítmény EC | 108 LE / 106,5 LE (79.5 kW) @ 9500 fordulat/perc fordulatszámon |
| Maximális nyomaték EC | 90 Nm @ 6850 rpm fordulat/perc |
| Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
| Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, oldalra szerelt rozsdamentes acél hangtompítóval |
| Végáttétel | O-gyűrűs lánc |
| Tengelykapcsoló | Nedves, többlemezes |
| Sebességváltó | 6 sebességes |
| Alváz | |
| Váz | Acélcsöves váz, csavaros segédváz |
| Lengőkar | Kétoldalas, öntött alumíniumötvözet |
| Első kerék | Öntött ötvöze, 19 x 2.5 hüvelyk |
| Hátsó kerék | Öntött ötvöze, 17 x 4.25 hüvelyk |
| Első gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Hátsó gumiabroncs | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Első felfüggesztés | Marzocchi 45 mm-es, fejjel lefelé álló villa, vállítható lengés- és nyomáscsillapítás, 180 mm rugóút |
| Hátsó felfüggesztés | Marzocchi hátsó felfüggesztés, elektronikusan állítható előfeszítés és lengéscsillapítás, 170 mm rugóút |
| Első fékek | Iker 320 mm-es úszó féktárcsák, Brembo Stylema 4 dugattyús Monobloc féknyergek. Radiális első főfékhenger, optimalizált kanyarstabilizáló ABS |
| Hátsó fékek | Egyetlen 255 mm-es tárcsa. egydugattyús csúszó féknyereg. Optimalizált kanyarstabilizáló ABS. |
| Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
| Méretek és tömegek | |
| Kormány szélesség | 930 mm |
| Magasság tükör nélkül | 1410 - 1460 Adjustable mm |
| Ülésmagasság | 820 - 840 Adjustable mm |
| Tengelytáv | 1556 mm |
| Dőlésszög | 24,6 º |
| Nyomtáv | 102,7 mm |
| Üzemanyag-kapacitás | 20 L |
| Nedves tömeg | 222 kg |
| Üzemanyag-fogyasztás | |
| Üzemanyag-fogyasztás | 4,7 l/100 km (60.4 mpg) |
| CO2 adatok | EURO 5 szabvány:108 g/km A CO2 és az üzemanyag-fogyasztás mérése a 168/2013/EK rendelet szerint történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket. g/km g/km |
| Szerviz | |
| Szervizintervallum | 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
| Alapár | |
| Alapár | Alapár 6 432 000,00 Ft |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Motor és sebességváltó | |
| Típus | Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor |
| Lökettérfogat | 888 cc cm3 |
| Furat | 78,0 mm mm |
| Löket | 61,9 mm mm |
| Sűrítés | 13,0:1 |
| Maximális teljesítmény EC | 108 LE / 106,5 LE (79.5 kW) @ 9500 fordulat/perc fordulatszámon |
| Maximális nyomaték EC | 90 Nm @ 6850 rpm fordulat/perc |
| Rendszer | Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel |
| Kipufogó | Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, oldalra szerelt rozsdamentes acél hangtompítóval |
| Végáttétel | O-gyűrűs lánc |
| Tengelykapcsoló | Nedves, többlemezes |
| Sebességváltó | 6 sebességes |
| Alváz | |
| Váz | Acélcsöves váz, csavaros segédváz |
| Lengőkar | Kétoldalas, öntött alumíniumötvözet |
| Első kerék | küllős, 21 x 2.15 hüvelykes, csövek nélküli |
| Hátsó kerék | küllős, 17 x 4.25 hüvelykes, csövek nélküli |
| Első gumiabroncs | Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21 |
| Hátsó gumiabroncs | Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17 |
| Első felfüggesztés | Showa 45 mm-es, fejjel lefelé álló villa, manuális előfeszítés, lengéscsillapítás és nyomáscsillapítás beállítása, 240 mm rugóút |
| Hátsó felfüggesztés | Showa hátsó felfüggesztés, manuális előfeszítés és lengéscsillapítás beállítása, 230mm rugóút |
| Első fékek | Iker 320 mm-es úszó féktárcsák, Brembo Stylema 4 dugattyús Monobloc féknyergek. Radiális első főfékhenger, optimalizált kanyarstabilizáló ABS |
| Hátsó fékek | Single 255mm disc. egydugattyús csúszó féknyereg.. Optimised cornering ABS |
| Műszer kijelzője és funkciói | Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel. |
| Méretek és tömegek | |
| Kormány szélesség | 935 mm |
| Magasság tükör nélkül | állítható 1452 -1502 mm |
| Ülésmagasság | állítható 860 - 880 mm |
| Tengelytáv | 1551 mm |
| Dőlésszög | 24.,4 º |
| Nyomtáv | 116.8 mm |
| Üzemanyag-kapacitás | 20 L |
| Nedves tömeg | 228 kg |
| Üzemanyag-fogyasztás | |
| Üzemanyag-fogyasztás | 4,7l/100 km (60.4 mpg) |
| CO2 adatok | EURO 5+ szabvány: 108 g/km A CO2 és az üzemanyag-fogyasztás mérése a 168/2013/EK rendelet szerint történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Nem feltétlenül tükrözik a valós vezetési eredményeket. g/km g/km |
| Szerviz | |
| Szervizintervallum | 6 000 mérföld (10 000 km) /12 hónapos szervizintervallum, attól függően, hogy melyik következik be először. |
New Tiger 900-as modellcsalád
WHICH ONE WILL YOU CHOOSE?