Skip to main content

MŰSZAKI ADATOK

TIGER 1200 GT PRO Specifications
Jellemzők Részletek
Motor és sebességváltó
Típus Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor
Lökettérfogat 1160 cm3
Furat 90,0 mm
Löket 60,7 mm
Sűrítés 13.2:1
Maximális teljesítmény EC 150PS / 148 lóerő (110,4 kW) 9000 fordulat/percnél
Maximális nyomaték EC 130 Nm @ 7000 fordulat/perc
Rendszer Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel
Kipufogó Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval.
Végáttétel Tengelyes meghajtás
Tengelykapcsoló Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszós hidraulika
Sebességváltó 6 sebességes
Alváz
Váz Cső alakú acélváz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Gyártott, csavarozható alumínium hátsó segédkeret.
Lengőkar Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral.
Első kerék Öntött alumínium, 19 x 3.0in
Hátsó kerék Öntött alumínium, 18 x 4.25in
Első gumiabroncs Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Hátsó gumiabroncs Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Első felfüggesztés Showa 49 mm-es, félig aktív csillapítású USD villák. 200mm rugóút.
Hátsó felfüggesztés 200 mm-es kerékút Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál.
Első fékek Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal.
Hátsó fékek Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval.
Műszer kijelzője és funkciói Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel.
Méretek és tömegek
Kormány szélesség 849mm-es kormány, 984mm-es kormánykerék mm
Magasság tükör nélkül 1436mm alacsony képernyő, 1497mm magas képernyő mm
Ülésmagasság 850/870 állítható mm
Tengelytáv 1560 mm
Dőlésszög 24.0 º
Nyomtáv 120 mm
Üzemanyag-kapacitás 20 L
Nedves tömeg 246kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg kg
Üzemanyag-fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK)
CO2 adatok 119 g/km EURO 5+ késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km g/km
Szerviz
Szervizintervallum 10 000 mérföld/16 000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
TIGER 1200 GT EXPLORER Specifications
Jellemzők Részletek
TIGER 1200 RALLY PRO Specifications
Jellemzők Részletek
Motor és sebességváltó
Típus Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor
Lökettérfogat 1160 cm3
Furat 90,0 mm
Löket 60,7 mm
Sűrítés 13.2:1
Maximális teljesítmény EC 150PS / 148 lóerő (110,4 kW) 9000 fordulat/percnél (100PS eső üzemmódban)
Maximális nyomaték EC 130 Nm @ 7000 fordulat/perc
Rendszer Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel
Kipufogó Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval.
Végáttétel tengelyhajtás
Tengelykapcsoló Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszásgátlós és segédhajtás
Sebességváltó 6 sebességes
Alváz
Váz Acélcsöves váz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Fabrikált, csavarral rögzíthető alumínium hátsó segédváz.
Lengőkar Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral.
Első kerék Keréktárcsák (Tubeless). 21 x 2,15 hüvelyk.
Hátsó kerék Kerekes (tömlő nélküli). 18 x 4.25in.
Első gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Hátsó gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Első felfüggesztés Showa 49mm-es, félig aktív csillapítású USD villa. 220mm rugóút.
Hátsó felfüggesztés 220 mm tengelytávú Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál.
Első fékek Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal.
Hátsó fékek Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval.
Műszer kijelzője és funkciói Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel.
Méretek és tömegek
Kormány szélesség 849 mm-es kormány (984 mm-es kormánykerék) mm mm
Magasság tükör nélkül 1487mm (alacsony szélvédő) / 1547 (magas szélvédő) mm mm
Ülésmagasság 875/895mm állítható mm mm
Tengelytáv 1560 mm
Dőlésszög 23.7 º
Nyomtáv 112 mm
Üzemanyag-kapacitás 20 L
Nedves tömeg 250kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg kg
Üzemanyag-fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás 5,1 l/100km / 55,4 mpg (UK) mpg
CO2 adatok 119 g/km EURO 5+ késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km g/km
Szerviz
Szervizintervallum 10 000 mérföld/16 000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
TIGER 1200 RALLY EXPLORER Specifications
Jellemzők Részletek
Motor és sebességváltó
Típus Folyadékhűtéses, 12 szelepes, DOHC, soros 3 hengeres motor
Lökettérfogat 1160 cm3
Furat 90,0 mm
Löket 60,7 mm
Sűrítés 13.2:1
Maximális teljesítmény EC 150PS / 148 lóerő (110,4 kW) 9000 fordulat/percnél (100PS eső üzemmódban)
Maximális nyomaték EC 130 Nm @ 7,000 fordulat/perc
Rendszer Többpontos szekvenciális elektronikus üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel
Kipufogó Rozsdamentes acélból készült 3 az 1-ben gyűjtőrendszer, alulra szerelt elsődleges hangtompítóval és oldalra szerelt másodlagos hangtompítóval.
Végáttétel tengelyhajtás
Tengelykapcsoló Hidraulikus, nedves, többlemezes, csúszásgátlós és segédhajtás
Sebességváltó 6 sebességes
Alváz
Váz Acélcsöves váz, kovácsolt alumínium kitámasztókkal. Fabrikált, csavarral rögzíthető alumínium hátsó segédváz.
Lengőkar Kétoldalas "Tri-Link" alumínium lengőkar, két alumínium nyomatékkarral.
Első kerék Keréktárcsák (Tubeless). 21 x 2,15 hüvelyk.
Hátsó kerék Kerekes (tömlő nélküli). 18 x 4.25in.
Első gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Hátsó gumiabroncs Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Első felfüggesztés Showa 49mm-es, félig aktív csillapítású USD villa. 220mm rugóút.
Hátsó felfüggesztés 220 mm tengelytávú Showa félig aktív csillapítású monoshock, automatikus elektronikus előfeszítés-beállítással és Új aktív előfeszítés-csökkentő funkcióval. A motoros, az utastárs és a csomagok együttes súlyától függően ez a funkció akár 20 mm-rel is csökkentheti a hasmagasságot, amikor a motorkerékpár megáll, így nagyobb könnyedséget és magabiztosságot kínál.
Első fékek Brembo M4.30 Stylema monoblock radiális féknyergek, OC-ABS, 320 mm-es úszó iker féktárcsák. Magura HC1 span állítható radiális főfékhenger, különálló tartállyal.
Hátsó fékek Brembo egydugattyús féknyereg, OC-ABS, egyetlen 282 mm-es tárcsa. Hátsó főfékhenger távoli tározóval.
Műszer kijelzője és funkciói Teljes színű 7"-os TFT műszeregység My Triumph Connectivity System rendszerrel.
Méretek és tömegek
Kormány szélesség 849 mm-es kormány (982 mm-es kormánykerék) mm
Magasság tükör nélkül 1490mm (alacsony szélvédő) / 1547 (magas szélvédő) mm mm
Ülésmagasság 875/895mm állítható mm
Tengelytáv 1560 mm
Dőlésszög 23.7 º
Nyomtáv 112 mm
Üzemanyag-kapacitás 30 L
Nedves tömeg 262kg (90% üzemanyag - tömeg menetkész állapotban) kg
Üzemanyag-fogyasztás
Üzemanyag-fogyasztás 5,1 l/100km
CO2 adatok 119 g/km EURO 5+ késleltetett 134/2014/EU rendelet VIII. melléklet g/km g/km
Szerviz
Szervizintervallum 10 000 mérföld/16 000 km vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be előbb.