Skip to main content
Triumph moto2 prototype testing)

TESZTELÉS



AZ ÚJ Moto2™ MOTOR TESZTELÉSE

A Triumph Moto2™ motorprototípusának fejlesztése 2017-ben kezdődött.

Az osztályelső Street Triple RS-ből származó 765 köbcentiméteres prototípus motor a Triumph Motorcycles Hinckley-i központjában széles körű gyári fejlesztési programon esett át, mielőtt 2017 augusztusában a spanyolországi Alcañizban, a MotorLand Aragónban megrendezett első pályatesztjére indult.

A Triumph Moto2™ prototípus átütő sikerének kulcsa a kimerítő, közös tesztelés és fejlesztés volt, és itt betekintést nyerhetünk a versenyzés világának egyik legizgalmasabb fejlesztésébe!




NEM ÜLÜNK A BABÉRJAINKON 

A Triumph 2019-es bemutatkozó szezonjának végén a fejlesztési munka tovább folytatódott, az egy évnyi adat birtokában. A Triumph a szezonon kívüli időszakban keményen dolgozott, a tesztelés során a megszerzett adatok felhasználására és minden egyes alkatrész optimalizálására összpontosított.

Ebből kiindulva a csapat a méretek és a tűrések javítására összpontosított, ami lehetővé tette a Triumph számára, hogy 2020-ra enyhítse a fordulatszám-túllépési korlátot a visszaváltásnál. Azzal az előnnyel együtt, hogy a csapatoknak már két évnyi adat áll rendelkezésükre a Triumph-motorok használatáról, a 2021-es szezon még gyorsabbnak és még szorosabbnak ígérkezik.



TESZTELÉS ÉLESBEN - AZ ELSŐ ÉVAD

A Triumph tripla motorok legkeményebb próbája a versenyzők kezében volt, a küzdelem hevében. A Triumph-éra legelső nagydíjától kezdve Katarban, 2019 márciusában a 765 köbcentiméteres tripla erő forradalmasította a Moto2™-osztályt. Azonnal új rekordok dőltek, és az izgalmas első futamban az eredményt mindössze 0,026 másodperc döntötte el. A Moto2™ újjáéledt.

A szezon végére a Triumph 765 köbcentiméteres hármas erőforrásai hibátlanul teljesítettek több, mint 60 000 kört, és több mint 300 000 kilométert tettek meg a versenyeken. Nem csak ez, hanem az osztály valaha látott legszorosabb versenye mellett a Triumph 16 új körrekordot állított fel a Moto2™ kategóriában, beleértve a kategória eddigi 12 legjobb körét, valamint 18 új csúcssebességet 19 versenyen, beleértve a Moto2™ első 300 km/h feletti csúcssebességét.

 

A DEBÜTÁLÁS

2018. november 19.  A 2018-as év utolsó MotoGP™ versenyhétvégéjén, a spanyolországi Valenciában a Triumph Motorcycles az Externpro, a Magneti Marelli és a Dorna mellett bemutatta a Triumph 2019-es Moto2™ versenymotorjainak jelentős csúcsteljesítmény-növekedését.

 

 

 

A Triumph egy közel két évig tartó, többfázisú tesztelési és fejlesztési program befejezése után, amely a teljesítmény, a tartósság és a vezethetőség maximalizálására összpontosított, bejelentette, hogy a Moto2™ versenyhangolású motor 138 lóerő feletti csúcsteljesítményt nyújt.

Triumph moto2 engine

 

 

A tesztelés és fejlesztés szoros együttműködésben zajlott a Magneti Marelli (ECU fejlesztés) és az Externpro (futómű fejlesztés) versenypartnerekkel, a Dornával, az IRTA-val, a fejlesztő versenyzőkkel és természetesen az összes Moto2™ csapattal és versenyzővel együtt.  Ezután több mint 2500 "versenytempójú" kört tettek meg számos európai versenypályán.




Moto2 engine testing at Valencia race track




MOTORVEZÉRLŐEGYSÉG TESZT

2018. május.  A 2019-es Triumph Moto2™ motorprogram következő izgalmas szakasza a Moto2™ ECU szolgáltató Magneti Marelli által biztosított első teljes motorvezérlő egység tesztelése volt.

STREET TRIPLE 765

A Moto2™ versenymotorok evolúciója, a valaha volt legnagyobb teljesítményű, legmagasabb specifikációjú és legagilisabb Street Triple modellcsalád.

Triumph Street Triple 765 Moto2