A FIM Moto2™ világbajnokság kizárólagos motorszállítójaként a Triumph Motorcycles minden csapatnak versenyre hangolt 765 köbcentiméteres triplákat biztosít, amelyek mindegyike az osztályelső Street Triple RS erőforráson alapul. A fejlesztéseknek köszönhetően a motor szabadabban lélegezhet, és nagyobb fordulatszámon pöröghet, a csúcsteljesítmény pedig több, mint 140 lóerőre növekedett (ez több mint 17%-os növekedés a szériamotorhoz képest).
A Moto2 szoros versenyét és a tehetségek mélységét felismerve a Triumph és a Dorna a világbajnokság mellett a Triumph Triple Trophy-t is megrendezi, amelynek győztese a szezon végén egy saját, egyedi feliratú Triumph Street Triple RS-el lesz gazdagabb.
A Triumph és a MotoGP az egyes hétvégék során nyújtott kiemelkedő teljesítmény alapján három versenyzőt választ ki, majd a rajongók a MotoGP Instagram-sztorikban szavazhatnak a kedvencükre. A 765 köbcentiméteres kategóriában 7 pontot kap a rajongók kedvence, 6 pontot a 2. legtöbb szavazatot kapott versenyző, és 5 pontot a 3. helyezett versenyző.
A 2024-es szezonban a Triumph a Moto2™ hatodik szezonját kezdi meg kizárólagos motorszállítóként.
Az elmúlt öt év során a Triumph 765 köbcentiméteres hármas erőforrása újradefiniálta a kategóriát, melynek folyamatos fejlesztésével folyamatosan új körrekordok dőlnek meg, miközben a Triumph motorral hajtott Moto2-es gépeket még közelebb hozzuk a MotoGP-motorokhoz. Ez minden eddiginél fontosabbá teszi a Moto2-t, és segít feltölteni a MotoGP szupersztárjainak következő generációját.

A 2024-es szezonban a Triumph a Moto2™ hatodik szezonját kezdi meg kizárólagos motorszállítóként.
Az elmúlt öt év során a Triumph 765 köbcentiméteres hármas erőforrása újradefiniálta a kategóriát, melynek folyamatos fejlesztésével folyamatosan új körrekordok dőlnek meg, miközben a Triumph motorral hajtott Moto2-es gépeket még közelebb hozzuk a MotoGP-motorokhoz. Ez minden eddiginél fontosabbá teszi a Moto2-t, és segít feltölteni a MotoGP szupersztárjainak következő generációját.

2023-ban a Triumph 23 új körrekordot és minden idők körrekordját állította fel a Moto2-ben a megnövelt fordulatszámmal, erővel és teljesítménnyel.
A Triumph számos fejlesztést hajtott végre a 765 köbcentiméteres tripla motoron, így 2023-ban a motorok nagyobb teljesítményt nyújtanak a teljes fordulatszám-tartományban, egészen a magasabb, 14 400-as fordulatszámhatárig (400 fordulatszámmal növelve), a jobb teljesítmény és gyorsulás érdekében.
A nagyobb teljesítmény és fordulatszám erősebb motoralkatrészeket igényelt, ezért a dugattyúk magasabb minőségű anyagból készültek, a rudak, a forgattyúszelepek és a rugók pedig teljesen megújultak. A nagyobb áramlású szívónyílások és az átdolgozott vezérműtengely-profilok nagyobb keverékáramlást tesznek lehetővé az égéstérbe, így a hengernyomás és a kompresszió is megnőtt.
Mindez többet ad a versenyzőknek a vonalvezetés és a versenyzés terén, ami több előzési lehetőséget és még jobb versenyzést eredményez.
Fermin Aldeguer történelmet írt a 2023-as szezonzárón Valenciában aratott negyedik egymást követő győzelmével, ezzel mindössze a második olyan versenyző lett, aki négy egymást követő futamot nyert a Moto2 történetében, hiszen a Moto2 világbajnokság 3. helyét szerezte meg.
Tony Arbolino a 2. helyen zárta a 2023-as szezont. Az olasz nagyon erősen kezdte a szezont, és bizonyította, hogy ő az esőmenő, de nem tudta kihasználni a korai címvédését.
Pedro Acosta lett a 2023-as Moto2 bajnoka, aki a szezon során hét győzelmet és összesen 14 dobogós helyezést ért el. Megdöntötte a Triumph-korszak legtöbb győzelmének rekordját is, összesen 10 győzelemmel. A fiatal spanyol szenzáció most a MotoGP-be lépett, és máris bizonyítja tehetségét a Premier osztályban.












