TF 250-E
Blokk
A kategória élvonalát meghatározva, az új 250 Enduro motor kiemelkedő teljesítményt és nyomatékot nyújt – erőteljes, lineáris teljesítményleadással és széles, jól kihasználható nyomatéktartománnyal. Kiválóan teljesít lassú, technikás szakaszokon, 27.8 Nm nyomatékkal és 42.3 lóerővel, miközben a blokk maximális fordulatszáma eléri a 12 800-at.
Alváz
Könnyű alumínium gerincváz a maximális mozgékonyságért – intuitív és élvezetes irányítást biztosít gyors irányváltásoknál és technikás szakaszokon.
Felfüggesztés
Teljesen állítható KYB villa és hátsó rugóstag biztosítja a magabiztos tapadást, stabilitást és kényelmes rugózást a változatos enduro körülmények között.
Ergonómia
Komfortközpontú kialakítás kiegyensúlyozott motoros ülés pozícióval – egész napos élvezetet és irányíthatóságot biztosít, legyen szó ösvények felfedezéséről vagy versenyzésről.
KALANDRA TERVEZVE AGILITÁSRA FEJLESZTVE
Precíz teljesítmény dinamikus agilitással
A TF 250-E fürge, könnyen kezelhető teljesítményt nyújt céltudatos karakterrel – tökéletes választás technikás szakaszokra, szűk enduro kihívásokra és azoknak a motorosoknak, akik élvezetes, könnyen kihasználható teljesítményre vágynak.
- Növelt tehetetlenség a simább teljesítményleadás érdekében.
- Optimalizált üzemanyag- és gyújtásrendszerek.
- Tartós motorkomponensek az enduro kihívásaihoz.
- Gyorsan reagáló váltó a technikás terepekhez.
- Hűtőrendszer az egyenletes teljesítmény érdekében.
Megbízható erő.
Agilis és gyorsan reagál minden terepen.
Könnyed mozgékonyság stabil, kiszámítható irányíthatósággal – a TF 250-E technikás enduro teljesítményre és motorosbarát kezelhetőségre hangolva, változatos terepen.
- Enduróra hangolt felfüggesztés a maximális irányíthatóságért.
- Alkalmazkodó első felfüggesztés a változó körülményekhez.
- Gyorsan reagáló hátsó felfüggesztés a magabiztos motorozásért.
- Első futómű visszajelzés a precíz kormányzás érdekében
- Tömegoptimalizált váz a fürge irányíthatóságért.
Kezelhetősége a technikai tökéletességre építkezik
Irányításra és kényelemre tervezve.
Motorosbarát, könnyen kezelhető ergonómia ami magabiztosságot, kényelmet és irányíthatóságot nyújt az enduro rajongóknak, akár hosszú felfedező túrákon, akár versenyeken.
- Motorosközpontú geometria az enduró agilitásért.
- Optimalizált üléspozíció kialakítás a könnyed mozgásért.
- Tökéletes ülésmagasság a technikai precizitásért.
- Könnyű váz az egyszerű beállításokért.
- Állítható kormány a személyre szabott kényelemért.
Ergonómia, ami segíti a motorozásod.
Intuitív rendszerek a versenyképes teljesítményért.
Felhasználóbarát technológia teszi a teljesítményt könnyen kezelhetővé – magabiztosságot ad a motorosoknak, hogy új kihívásokat vállaljanak és fejlesszék tudásukat.
- Kipörgésgátló a maximális tapadásért.
- Rajt elektronika a tökéletes indulásért.
- Gyorsváltó a sima sebességváltásokért.
- Kétféle motormód a rugalmas teljesítményért.
- Digitális kijelző valós idejű adatokkal.
Fejlett technológia az intelligensebb versenyzésért.
Egyedi, céltudatos dizájn.
Lenyűgöző, mégis funkcionális dizájn teszi a TF 250-E-t azonnal felismerhetővé, mint egy ütőképes, teljesítményorientált enduro gép.
- Versenyihletésű esztétika a versenyképes vonzerőért.
- Könnyű idomok a praktikus teljesítményért.
- Figyelemfelkeltő, Triumph Performance Yellow színben.
- Tartós LED világítás enduro körülményekhez.
- Prémium alkatrészek a kifinomult összképért
Stílusos teljesítményre tervezve.
Athena Motorkezelő Rendszer
A Triumph és az Athena egyesítette átfogó terepmotoros tapasztalatát, hogy tökéletes szinergiát hozzon létre – ennek eredményeként új szoftverstratégiák születtek, amelyek a vezethetőségre és a tapadásra helyezik a hangsúlyt.
A TF 250-E és TF 450-E modellek motorkezelő rendszere teljesen egyedi fejlesztésű szoftvert használ. Ez az új rendszer a Triumph és az Athena közösen kidolgozott térkép- és kipörgésgátló stratégiáiból profitál, amelyeket kifejezetten a teljesítmény és a megbízhatóság fokozására terveztek.
Két választható motortérkép segítségével a teljesítmény egy gombnyomással az adott körülményekhez igazítható – ez versenyelőnyt biztosít a motorosok számára, hogy alkalmazkodjanak és kiemelkedően teljesítsenek változatos versenykörülmények között. A motoros menet közben válthat a két különböző térkép között: az egyik az agresszív teljesítményt szolgálja, míg a másik a simább, jobban kontrollálható teljesítmény-leadást biztosít technikás terepen. További térképek is hozzáadhatók az opcionális Wi-Fi modul és a Triumph MX Tune Pro alkalmazás segítségével.
SPECIFIKÁCIÓ
Versenyspecifikációs adatok, kizárólag zárt pályákon, magánterületeken és meghatározott eseményeken való használatra.
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Alapár | |
| Alapár | Alapár 4 275 000,00 Ft |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Motor és sebességváltó | |
| Típus | 1 henger, 4 ütem, DOHC |
| Lökettérfogat | 249.9 cm3 |
| Furat | 78 mm |
| Löket | 52.3 mm |
| Sűrítés | 14.4 |
| Rendszer | Dellorto 44 mm, bowdenes gázkar, elektronikus üzemanyag-befecskendezés (EFI) |
| Kipufogó | Single Silencer |
| Végáttétel | 13/51 |
| Tengelykapcsoló | Acél integrált kosár, nedves, többlamellás hidraulikus kuplung |
| Sebességváltó | 6 speed |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Alváz | |
| Váz | Alumínium, gerinc és dupla bölcsőváz |
| Lengőkar | Aluminium Fabrication |
| Első kerék | 21” x 1.6” |
| Hátsó kerék | 18” x 2.15” |
| Első gumiabroncs | 90/90 - 21 |
| Hátsó gumiabroncs | 140/80 |
| Első felfüggesztés | KYB 48 mm-es spirálrugós villa, kompresszió és visszaút állítás, 300 mm rugóút |
| Hátsó felfüggesztés | KYB rugóstag, kompresszió állítás (nagy és alacsony sebesség), visszaút állítás, 313 mm rugóút |
| Első fékek | Egytárcsás, 260 mm Galfer féktárcsa, Brembo, 2x Ø24 mm dugattyú, úszó féknyereg |
| Hátsó fékek | Egytárcsás, Ø220 mm Galfer féktárcsa, Brembo, 1x Ø26 mm dugattyú, úszó féknyereg |
| Műszer kijelzője és funkciói | Sebességmérő, multifunkciós kapcsolók |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Méretek és tömegek | |
| Kormány szélesség | 836 mm |
| Magasság tükör nélkül | 1264 mm |
| Ülésmagasság | 955 mm |
| Tengelytáv | 1488 mm |
| Dőlésszög | 26.8° º |
| Nyomtáv | 113 mm |
| Üzemanyag-kapacitás | 7.9 L |
| Nedves tömeg | 115 kg |
| Jellemzők | Részletek |
|---|---|
| Alapfelszereltség | |
| Kipörgésgátló | |
| Rajt Elektronika | |
| Gyorsváltó | |
| Kétféle Motormód | |
| D.I.D DirtStar felnik | |
| Michelin Enduro 2 gumiabroncso | |
| Pyramid csúszásgátló üléshuzat | |
| Galfer tárcsák | |
| Neken hármas bilincsek | |
| ProTaper Evo kormány | |
| ODI markolatok | |
Enduro
THE TOUGHER IT IS, THE BETTER IT GETS.