VADONATÚJ SPEED TWIN 1200 RS
SPECIFIKÁCIÓ
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alapár | |
Alapár | Alapár POA |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Motor és sebességváltó | |
Típus | Folyadékhűtéses, 8 szelepes, SOHC, 270°-os forgattyúszögű párhuzamos ikermotor. |
Lökettérfogat | 1200 cm3 |
Furat | 97.6 mm |
Löket | 80 mm |
Sűrítés | 12.1:1 |
Maximális teljesítmény EC | 105 LE (77,2 kW) 7750 fordulat/perc fordulatszámon |
Maximális nyomaték EC | 112 Nm @ 4250 fordulat/perc |
Rendszer | Többpontos üzemanyag-befecskendezés elektronikus fojtószelepvezérléssel. Kétféle üzemmód. |
Kipufogó | Csiszolt rozsdamentes acélból készült 2 a 2-ben kipufogórendszer kettős hangtompítóval |
Végáttétel | X-gyűrűs lánc |
Tengelykapcsoló | Nedves, többtárcsás segédkuplung |
Sebességváltó | 6 sebességes |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Alváz | |
Váz | Acélcső, acél bölcsőkkel |
Lengőkar | Kétoldalas alumínium |
Első kerék | Öntött alumíniumötvözet 17" x 3,5" |
Hátsó kerék | Öntött alumíniumötvözet 17" x 5,0" |
Első gumiabroncs | 120/70 R17 |
Hátsó gumiabroncs | 160/60 R17 |
Első felfüggesztés | Ø 43mm USD Marzocchi villa, 120mm rugóút |
Hátsó felfüggesztés | Kettős Öhlins RSU-k külső tartályokkal, állítható előfeszítéssel, kompresszióval és visszapattanási csillapítással. 123 mm-es kerékút. |
Első fékek | Kettős Ø 320 mm-es tárcsák, Brembo Stylema M4.30 radiális féknyergek, OCABS |
Hátsó fékek | Egyetlen Ø 220mm-es tárcsa, Nissin 2 dugattyús úszó féknyereg, OCABS |
Műszer kijelzője és funkciói | LCD multifunkciós műszerek beépített színes TFT képernyővel |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Méretek és tömegek | |
Kormány szélesség | 792 mm |
Magasság tükör nélkül | 1127 mm |
Ülésmagasság | 810 mm |
Tengelytáv | 1414 mm |
Dőlésszög | 22.6 º |
Nyomtáv | 92 mm |
Üzemanyag-kapacitás | 14.5 L |
Nedves tömeg | 216 kg |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
CO2 adatok | "EURO 5 A CO2-kibocsátási és üzemanyag-fogyasztási adatok mérése a 168/2013/EK rendeletnek megfelelően történik. Az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatok konkrét tesztkörülményekből származnak, és csak összehasonlítási célokat szolgálnak. Lehet, hogy nem tükrözik a valós vezetés közbeni eredményeket." g/km |
Jellemzők | Részletek |
---|---|
Szerviz | |
Szervizintervallum | 16 000 km, vagy 12 hónap, attól függően, hogy melyik következik be először |
LENYŰGÖZŐ
Az új Speed Twin 1200 RS lenyűgöző és kompromisszumok nélküli, sportos szándékát jelzi az orrával lefelé fordított tartása, a csúcs-specifikációjú felfüggesztési elemek, a gyönyörűen aranyszínűre festett kivitel és a prémium kategóriás velúr anyagú ülés. Az elöl mélyen kivágott, domború üzemanyagtartály cizellált és izmos, míg a minimál fojtószelep burkolatok szálcsiszolt alumíniumból készültek, és tökéletesen illeszkednek a karcsú hátsó vázon belüli faragott oldallapokba. Alul a karcsú, szögletes motorházak fekete porszórt bevonatot kaptak, és egy megszakítás nélküli kipufogósor keretezi őket, amely két felfelé ívelő "megafon" hangtompítóba torkollik.
Az olyan modern funkciók, mint a kompakt LED-es hátsó lámpa és a fényszóró, a jellegzetes fényjelzéssel, kiegészülnek a klasszikus dizájnelemekkel - a hengerfej megmunkált hűtőbordáitól és a bordázott fejrózsáktól a hagyományos hátsó iker lengéscsillapítókig és a karcsú, egy darabból álló üléspadig. A prémium minőségű anyagok és felületek, mint például a csiszolt alumínium sárvédők és a fényszóró keret, olyan megjelenést biztosítanak, amely kortárs dizájnt és időtlen stílust ötvöz.
DINAMIKUS
Az új RS modell a Speed Twin 1200 klasszikus karakterének és a modern képességeknek az egyedülálló keverékét veszi át, amely a fókuszáltabb üléspozícióhoz a csúcsminőségű vázalkatrészeket és a legmodernebb teljesítménynövelő technológiát adja hozzá, hogy egy modern klasszikus, még élesebb reakciókkal rendelkező motorkerékpárt hozzon létre.
A Marzocchi 43 mm-es USD-villája teljes mértékben állítható, így bármilyen vezetési stílushoz teljesen testre szabható. Hátul az Öhlins Piggy-Back kettős felfüggesztés gondoskodik a kiváló csillapításról, és a tökéletes beállítás érdekében teljes mértékben állítható.
A Speed Twin 1200 RS azon szándékához, hogy kategóriájának legképzettebb és legsportosabb motorja legyen, egy Brembo főfékhenger párosul a Stylema csúcsmodell féknyergekkel a verhetetlen fékerő és a kiváló fékkarérzet érdekében.
Az új, hét küllős, könnyű alumínium kerekek tovább fokozzák az agilitást, csökkentik a tehetetlenséget, hogy felgyorsítsák az irányváltásokat, és azonnal reagáljanak a motoros beavatkozásaira. A kiváló Metzeler Racetec RR K3 gumiabroncsokkal szerelve a kiemelkedő kezelhetőségi teljesítmény teljes mértékben kihasználható a kiváló tapintásnak és tapadásnak köszönhetően.
MINDENRE KÉPES
Ha a kanyarokban való szórakozásról van szó, az RS alaposan modern kezelhetőségével egy külön osztályba tartozik. Az "orral lefelé", az alacsonyabb, előrébb elhelyezett kormány és a magasabb, hátulra helyezett lábtartókkal a súlyt az elejére helyezi, és lehetővé teszi a sportos geometria teljes kiaknázását.
FELEMELŐ
Az izgalmas sportteljesítményt a legendás Bonneville ikermotor biztosítja. A legmodernebb technológiával büszkélkedő, mégis klasszikus karakterű 1200 köbcentiméteres motor 105 LE csúcsteljesítményt nyújt 7750 fordulat/perc fordulatszámnál, és a gazdag nyomatékleadásnak köszönhetően azonnal reagál, amely 112 Nm-es csúcsértéket ér el 4250 fordulat/percnél. Az iker "megafon" hangtompítóból származó mély és jellegzetes Bonneville-hanggal, összetéveszthetetlen hangzás jár együtt.
FÓKUSZÁLT
Villámgyors, zökkenőmentes fel- és lekapcsolás a kuplungkar meghúzása nélkül - a Speed Twin 1200 RS az első Bonneville Twin, amelyet Triumph Shift Assist rendszerrel szereltek fel. Kiegészítve az erőátvitelt és a karaktert, akár az alacsony nyomatékot és a rövidre kapcsolást, akár a piros vonalig való felpörgetést, akár a fékezést és a kanyarokba való visszaváltást használja. És mivel ez egy modern Triumph-klasszikus, nagy odafigyeléssel építették be, hogy ne zavarja a letisztult megjelenést. Az Út és az Eső üzemmódok mellett az RS a Sport üzemmóddal is kiegészül, amely még izgalmasabb vezetési élményt nyújt. A gázreakció élesítése és annak a küszöbértéknek a megemelése, amelynél a dőlésérzékeny, optimalizált ABS és a kipörgésgátló reagál a kerekek megcsúszására; ez az üzemmód lehetővé teszi a dinamikus teljesítmény magabiztos kihasználását.
FUNKCIONALITÁS STÍLUSSAL
A szép, egyetlen műszertárcsán két kijelző is található. A nagyméretű LCD-képernyőn minden fontos vezetési információ, a sebesség, a motor fordulatszáma, a sebességfokozat és az üzemanyagszint látható, amely minden fényviszony mellett egy pillantással jól leolvasható.
Alatta a beépített színes TFT-képernyő tájékoztat a motoros üzemmódokról és egyéb motorfunkciókról, valamint kompatibilis a turn-by-turn navigációval és a telefonkapcsolattal a My Triumph Module tartozékon keresztül. A készülék oldalára szerelt kényelmes USB-C töltőcsatlakozónak köszönhetően külső mobileszközök tápellátását is megkönnyíti.